Vliegen kan niet meer, of nog amper.
Hoe erg is het echt dat heel wat mensen
nu moeten afkicken
omdat ze geen twee, vier, acht of meer keren
per jaar het vliegtuig kunnen nemen?
Niet alle gevolgen van corona zijn even rampzalig.
Vliegen kan niet meer, of nog amper.
Hoe erg is het echt dat heel wat mensen
nu moeten afkicken
omdat ze geen twee, vier, acht of meer keren
per jaar het vliegtuig kunnen nemen?
Niet alle gevolgen van corona zijn even rampzalig.
Vele jobs staan op de helling als het leven stilvalt. Minder zichtbaar is hoe slechte globalisering het werk en inkomen van velen in de tang neemt.
De Volkswagen malaise is ongezien in de Duitse industrie. Maar het verwondert niet van een bedrijf dat liever sjoemelt en lobbyt in plaats van ernstig de fossielvrije toekomst en doorbraak van de elektrische auto voor te bereiden.
‘Eeuwig’ worden ze verbouwd.
Maar welke stad aan rivier of kanaal kan zich duurzaam noemen als de meeste bouwactiviteit niet via het water verloopt?
Hoe slim is het om van zowat elk dok een jachthaven te maken?
Als in België een groter bedrijf zoals Audi Brussel onderuit gaat, stijgt gegarandeerd veel gejammer op en worden fundamentele vragen ontweken. Waarom is onze toekomstgerichte industriële dynamiek zo zwak? Kon de elektrische auto niet, zoals de tram, de wereld vanuit België veroveren?